سئو خارجی Off-Page چیست؟ تکنیک های سئو آف پیج 2021
روی کمیت لینک ها تمرکز نکنید بلکه فقط روی وبسایت ها یا منابع مشابه دیگر که دارای کیفیت بیشتری هستند تمرکز کنید. اگر در سایت خود برای محصولات یا هر قسمتی دیگر از عکس استفاده می کنید، می توانید این عکس ها را در وب سایت های به اشتراک گذاری عکس مانند فلیکر، پیکاسا و غیره به اشتراک بگذارید. با این روش بقیه افراد می توانند عکس های شما را مشاهده کنند و زیر آن ها کامنت بگذارند و اگر عکسی نظر آن ها را به خود جلب کرد، با لینکی که شما قرار دادید، وارد سایت شما شوند. قبل از قرار دادن عکس ها بررسی کنید که آنها دارای عنوان، توضیحات و برچسب وبسایت بهترین بک لینک مناسب هستند. همانطور که می دانید در بازاریابی اینترنتی، تاثیر ویدئو و عکس، خیلی بیشتر از متن می باشد. سایت هایی وجود دارند که شما می توانید ویدئو های مربوط کسب و کار خود را در آن قرار دهید مانند آپارات و یوتیوب.
- سئو on-page و off-page از نظر فنی دو شاخه کاملا جداگانه هستند، استفاده از آنها در کنار هم می تواند به طور چشمگیری مفید واقع شود و به بهبود نتایج رتبه بندی موتورهای جستجو کمک زیادی کند.
- چنانکه از سایت خود از لینک سازی قصد استفاده دارید باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید.
- اطلاعاتی که در بالا اشاره کردیم بهصورت اعداد و ارقام در یک نگاه در اختیار شما قرار میگیرد.
- به علاوه ، اگر به اندازه کافی به اشتراک گذاشته شود ، غالباً آن را مشاهده می کنند.
بسیاری از سئو کارها سئو خارجی را تنها با لینک سازی خارجی می شناسند در صورتی که این طور نیست و سئو خارجی شامل موارد بیشتری است. در کتاب الکترونیکی زیر به توضیح بیشتری در رابطه با مواردی که جزو سئو خارجی به حساب می آیند مطرح شده است. بازاریابی محتوا هم تکنیک درون صفحه و هم سئو off page را در بر می گیرد. انتشار محتوای عالی در سایت شما تنها بخشی از بازاریابی محتوا است. هر محتوایی که در هر نقطه از وب ایجاد و منتشر می کنید، تحت بازاریابی محتوا قرار می گیرد.
ارتقا رتبه بندی
شبکه ای از وب سایت های فرعی است که برای تبلیغ پروژه اصلی طراحی شده است. به عنوان یک قاعده، پیوندهای انتها به انتها (در تمام صفحات منبع تعبیه شده است به عنوان مثال، بلوک “شریک”) یا پیوندهای معمولی (از صفحات اصلی یا مقالات) از آنها اضافه می شود. همه آنها به صفحات مربوط به سایت اصلی پیوند دارند آنهایی که باید در جستجوی طبیعی سازی تبلیغ شوند. توجه به لینک سازی شکسته به دنبال وبلاگ ها یا پلتفرم های وب در زمینه ای باشید که در آن لینک های شکسته را فعال و شناسایی می کنید. هنگامی که یک وب سایت معتبر یا یک وبلاگ تأثیرگذار را با لینک شکسته شناسایی کردید، اقدامات لازم را برای افزودن یک پیوند به وب سایت خود به عنوان مرجع انجام دهید.
سایت هایی وجود دارند که می توانند به رشد کسب وکار شما به صورت محلی کمک بسیاری کنند. برای مثال سایت های رایگان اگهی که می توانند بسیار زیادی به شما در کسب وکار کنند چونکه در این سایت می توانید براساس موقعیت شهری خود، کسب وکار خود را جستجو کرده و پیدا کنید. اغلب اوقات، با شناخته شدن یک برند، میزان جستجوی آن افزایش می یابد. مردم در گذشته، جستجوهایی که امروزه سرچ بالایی در گوگل دارند انجام نمی دادند. شاید یکی از قوی ترین شاخص هایی که دربرندینگمورد توجه است، افزایش دادن جستجوهای مربوط به برند است. CTR بالاتری دارند و با توجه به رقابت محدود ، رتبه بندی آسان تر می شوند.
نکاتی برای بهینه سازی Off Page:
پست مهمان، مطلبی است که نویسنده یک سایت به منظور قراردادن آن در سایت های پر بازدید می نویسد. این پست در سایت های پر بازدید به عنوان یک پست مهمان قرار داده می شود. در انتهای این مطلب یک لینک از سایت موردنظر داده می شود و یا یکی از کلمات کلیدی محتوا به صورت انکرتکست به سایت لینک می شود. یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها در سایت های خبری پربازدید را رپورتاژ می گویند.