در عین حال، مشتری کالاهای لوکس انتظار یک فضای کاملاً زیبا و ظریف را دارد. با اتفاده از ابزارهای دکوراتیو نظیر پارتیشن های شکیل می توان فضا را لوکس و لاکچری نشان داد. نمای مغازه طلا یا جواهر فروشی می تواند با طراحی ویترین بیرونی تکمیل شود. چرا که نورپردازی متناسب با طراحی ویترین می تواند فضای خوبی برای جذب مشتری به داخل مغازه باشد . مشتریانی که با اعتماد به ما دکوراسیون فروشگاه خود را به ما سپرده اند ، گواه این ادعا هستند . گروه حرفه ای طراحی دکوراسیون طلا و جواهر مقدم مفتخر است تمامی خدمات خود را در زمینه تولید، طراحی سه بعدی در حضور مشتریان گرامی ارائه دهد. متریال طراحی و پارتیشن بندی، کفپوش لازم است که درست و مناسب انتخاب شوند. انتخاب های زیادی وجود دارد و بر اساس سلیقه های مختلف می توان طراحی داخلی طلا فروشی را طراحی کرد. می تواند در طراحی دکوراسیون طلا فروشی به کار رود .
این شیشه همچنین به عنوان شیشه ایمنی نیز شناخته می شود، زیرا هنگام شکستن، به قطعات کوچک و با اندازه مشابه تبدیل می شود که بی ضرر هستند. طبق تحقیقات، بسیاری از مشتریان فقط با دیدن زیبایی دکوراسیون مغازه طلا و جواهر و اثری که بر روی ناخودآگاه آنان می گذارد، حاضر به خرید از آن فروشگاه هستند. مغازه های کم نور که در آن اجناس به خوبی قابل دید نیست احساس نا امنی برای مشتریان به وجود می آورد و آن ها حاضر نیستند از آن مغازه دیدن کنند. هیچ مشتری ای حاضر نیست از مغازه ای کم نور که اجناس به خوبی در آن قابل بررسی نیستند خرید کند، زیر این مغازه ها احساس ناامنی را برای مشتری به وجود می آورد. فناوری های ساخت شیشه، برخی از شیشه ها را تقریباً غیر قابل نفوذ کرده است. باید بیشترین امنیت و حریم را در اختیار داشته باشد. پیشخوان و ویترین کنارش باید دارای بیشترین امنیت باشند. شیشه های ضد گلوله یا همان شیشه های لمینت دارای ساختاری هستند که با اصابت گلوله همچون شیشه های معمولی نمی شکنند و گلوله از آن ها رد نمی شود.
کفپوش باید دارای ماندگاری و دوام بالایی باشد اما در عین حال، لوکس بودن طلا فروشی را نیز به نمایش بگذارد. شیشه ای که در ساخت شیشه لمینت استفاده می شود دارای ضخامت های مختلف است و ممکن است انواع مختلفی از مواد لایه ای برای چسباندن آن ها به هم استفاده شود. این امر موجب می شود شیشه از هم گسسته نشود. مسایلی مثل امنیت و حفاظت در چنین فروشگاه هایی می بایست رعایت شود . آنها می توانند ایده های مختلفی را در چنین مکان هایی امتحان کرده و در نهایت، ایده ای باب پسند صاحب فروشگاه را اجرایی کنند. طراحی ویترین طلا فروشی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. طراحی خاص ویترین برای آن اهمیت بسیاری دارد به علت آنکه الویت اول برای جذب مخاطب می باشد . چنانچه از لامپ مهتابی برای نورپردازی فضای طلافروشی استفاده نمودید این نور باعث میشود تا رنگ طلا و جواهر به خوبی نشان داده نشود به همین علت خریدار حس میکند که این محصول مرغوب نیست و برای خرید آن دو دل میشود. قیمت بالای طلا و جواهر علت این نوع طراحی است و باید توجه داشت این کالا تنها در صورت تصمیم قطعی برای خرید از ویترین خارج می شود.
در بحث فروش، وقتی مشتری مینشیند و فروشنده میایستد و مانند صحنهی تأتر به نمایش اجناس زیبا و ارزنده میپردازد، میزان توجه مشتری و علاقهمندی او به خرید، بیشتر میشود، چراکه انسانها دوست دارند احساس ارزشمندی و راحتی کنند و شما میتوانید این حس خوب را با چیدن مبلمان زیبا در مشتری ایجاد طراحی داخلی ویترین طلا فروشی کنید. بنابراین از لحاظ روانشناسی طراحی فضاهای تجاری ، یک طراح داخلی کاملا به این مسئله واقف است که بتواند با طراحی زیبا و چشمگیر، میزان مشتری بیشتری را به داخل جلب کند. برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید. برای اطمینان از اینکه کدام ویترین ها از جواهراتی که کالاهای مورد تجارت شما هستند، به خوبی محافظت می کنند باید از افراد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید. ویترین های طلا فروشی می توانند به عنوان نماد یک فروشگاه در ذهن مشتری باقی بمانند.
با استفاده از ۶ نکته مهمی که در رابطه با چیدمان ویترین و دکوراسیون طلا فروشی ها در این مقاله قرار داده ایم، می توانید دکوراسیون طلا فروشی شیک و لاکچری داشته باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که کارهای که در خصوص طراحی داخلی طلا فروشی انجام می دهید می تواند باعث بهبود عملکرد مغازه شما شود. برای طراحی یک فروشگاه طلا فروشی لازم است به نکات و مسائل مهمی توجه کنید تا طراحی خوبی و مطابق با اصول استاندارد داشته باشید. از آن جایی که خانم های با سلیقه ایرانی اکثر مشتریان این نوع فروشگاه ها و مغازه ها را تشکیل می دهند بنابراین هر چقدر که طراحی اصول و حرفه ای باشد به همان اندازه مشتریان بیشتری از مغازه طلافروشی شما، جواهرات خریداری خواهند کرد. در عین حال روی اصول زیبایی شناسی و دکوراسیون داخلی لوکس تاکید می شود باید موارد حفاظت و امنیت را نیز در نظر داشت.
ازاینجهت که قرار گرفتن این کالای تجملاتی در یک ویترین جذاب و شیک میتواند آن را زیباتر و چشمنوازتر کند. در گذشته شیشه هایی که صاحبان طلا فروشی برای ورودی و ویترین های مغازه خود استفاده می کردند، در برابر متجاوزان مقاومت نمی کرد، به خصوص اگر سارقان به ابزارهایی مانند چکش یا تبر مجهز بودند به راحتی می توانستند دست به سرقت از طلا فروشی بزنند. در این سبک می توان از اشکال مختلفی در دکوراسیون مغازه استفاده کرد. با این حال برخی از افراد فضای سفید و روشن دلباز را برای تصمیم گیری هنگام خرید را ترجیح می دهند. گروه مهندسین طراحی داخلی رژه دیزاین متشکل از جوانان با تجربه و خلاق است. یکی از بهترین ایده ها در طراحی داخلی طلا فروشی این ایده است. چند مدل دکوراسیون داخلی طلافروشی ؛ نمایش جواهرات در . موضوع امنیت همواره یک نگرانی عمده و همیشگی برای طلافروشی ها و فروشندگان جواهرات بوده است؛ زیرا این فروشگاه ها در طول تاریخ همواره هدف اول سارقان برای حمله و سرقت بوده اند. مشتری برای خرید شیئی با ارزش به نام «جواهر» وارد مغازه می شود در نتیجه می بایستی هر جواهر در قسمتی مشخص و کاملاً باز قرار داده شده تا در کنار نورپردازی مناسب، تمامی زیبایی خود را نشان دهد.
بهطورکلی در طراحی ویترین طلافروشی باید این نکته را در نظر داشته باشیم که ویترین باید بهگونهای باشد که مشتریان بدون دست زدن به اجناس داخل ویترین بتوانند تمامی محصولات را از زوایای مختلف ببینند و هنگام خرید بهراحتی به آن دسترسی داشته باشند. از مهم ترین مسائلی که در طلا فروشی باید مورد توجه قرار بگیرد، نوع طراحی داخلی و دکوراسیون آن است. نمای بیرونی مغازه جواهر فروشی: توجه به نمای بیرونی یک فروشگاه جواهرفروشی اولین قدم در جذب مشتری به داخل فروشگاه می باشد. اصولا استفاده از رنگ های کلاسیک مانند قهوه ای طلایی و سفید رایج بوده و احساس خرید در مشتری را برانگیخته می کتد.
پس طراحی کابینت را در هنگام مشخص نمودن دکوراسیون داخلی جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید. اگر در زمینه دکوراسیون طلا فروشی و طراحی داخلی فروشگاه تجاری نیاز به مشورت دارید با ما تماس بگیرید. مختل کردن دستگاههای امنیتی با بهره مندی از تکنولوژیهای روز دنیا امری بسیار سخت و پیچیده است. این سری از شیشهها از به روزترین و جدیدترین شیشه هایی هستند که از طریق فناوری روز دنیا طراحی و تولید شده اند. عدم سایههای ناخواسته و همچنین خودداری از بروز حیرت و خیرگی از اصلیترین پارامترهایی است که در زمان طراحی نورپردازی طلافروشی باید به آن دقت کنیم. سعی کنید روشنایی هر نقطه از مغازه طلا فروشی خود را به دقت رعایت کنید تا تمام طلا ها به خوبی بدرخشند!
طراحی مغازه طلا فروشی باید به نحوی باشد که توجه هر عابری را به خود جلب کند و قدرت این را داشته باشد تا مشتریان شما را افزایش دهد. اندازه و ابعاد طلا فروشی در طراحی ویترین نقش دارد. برای زیباسازی دکوراسیون داخلی یک طلا فروشی، جنس ویترین و نوع نور پردازی دو عامل بسیار مهم هستند. رنگ بندی زمینه: یکی از عناصر مهم و تاثیر گذار در تامین زیبایی بصری دکوراسیون مغازه طلا فروشی، این است که باید به رنگ زمینه توجه شود. یکی از جزییات تاثیر گذار در طراحی داخلی طلا فروشی استفاده از رنگ های مناسب می باشد. خانم ها معمولا نگاهی جزء نگر دارند پس توجه به جزییات در طراحی مغازه ی طلا فروشی را از یاد نبرید. همه چیز در طراحی دکور مغازه تحت تأثیر ویژگی های منحصر به فرد مجموعه جواهرات و بازار هدف آن هستند. نحوه ی چینش: نحوه ی چیدمان کالکشن های جواهرات و طلا جات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین توجه به رنگ بندی، دکوراسیون ویترین طلا فروشی و نور پردازی در طراحی داخلی طلا فروشی بسیار با اهمیت است. اما همیشه می توان یک ویترین خاص با جلوه ای خیره کننده را در هر فروشگاهی طراحی کرد.
طراحی داخلی ویترین طلا فروشی ، دکور مغازه معرف اصلی یک مغازه است که به وسیله ی آن می توان به ماهیت آن مغازه پی برد. استفاده از دوربین های مدار بسته از اولین اقدامات برای افزایش امنیت در طراحی مغازه طلا فروشی است که در طراحی داخلی مغازه طلا فروشی حتما باید به آن توجه کرد. به مکان قرارگیری صفحه نمایش موجودی و قیمت طلا و واحدهای کشور های مختلف و همچنین محل پیشخوان پرداخت و فضای خدمات و اداری خوب توجه کنید. اما این نوع شیشه از امنیت خیلی بالایی برخوردار نیست و بهتر است صاحبان مشاغل با کالاهای گران قیمت همچون طلا و جواهر فروشی ها از آن استفاده نکنند. با توجه به نوع کار در این فروشگاه لازم است تا مراجعه کنندگان و فروشندگان به هیچ وجه با یکدیگر در تماس نباشند. در طراحی دکوراسیون مغازه جواهر فروشی علاوه بر ویترین ها باید به دیگر جنبه ها مثل سقف، دیوار ها و زمین توجه کرد و بهترین مدل را برای آن ها در نظر گرفت تا تمامی آن ها در کنار یکدیگر بهترین جلوه را نمایش دهند. در واقع مسیر حرکت مشتری و فروشنده باید کاملا مجزا از یکدیگر باشد به گونه ای که حرکت یکی موجب مسدود شدن مسیر حرکت دیگری نشود.